dinsdag 8 december 2020

Zaadjes vergeet me nietjes

Snelle levering en tot korting. Duurzame tuinproducten, zoals moestuinbakken, tuingereedschap, kweekspullen enz. Bloembollen en zaden op beslist. Op zoek naar nieuwe nietjes?


Zaadjes vergeet me nietjes

Achterzijde eenvoudige, maar duidelijke zaai-instructie. Handig om te gebruiken bij mailings, festiviteiten, bruiloften etc. Wie kent ze niet, het leuke plantje vergeet me niet. Deze setjes zijn vooral leuk om te geven. Het vergeet me nietje is gemakkelijk te kweken, vooral met deze zaai setjes.


Denk bijvoorbeeld bij, afschei herdenkingsbijenkomst, rouwdiensten of als geheime aanbidder niemand wil natuurlijk vergeten worden. Maak u keus en bestel snel. Feitjes over vergeet -mij- nietjes.


Zaadjes vergeet me nietjes

De zaadjes van het vergeet -mij-nietje zijn klein en ovaal, ze zijn heel erg glanzend en zwart van kleur. De bloemen van deze plant geuren als de zon ondergaat en bloeien de gehele zomer door. Symbool van eeuwige trouw: vergeet me nietjes. Vergeet me nietjes als plant.


De perfecte bloemen om cadeau te doen als bedankje. Uw vergeet - me - nietjes kunt u heel gemakkelijk online bestellen bij KoopZaden. Uiteraard kunt u deze prachtige bloemen natuurlijk ook gewoon aan uzelf geven!


Bekijk hier ons assortiment vergeet - me - nietjes. Tot korting op vele soorten zaden. Vandaag besteld is morgen al in huis. Deze Myosotis zadenzaden kunnen worden gezaaid van mei tot juli. Een vergeet me nietje staat ook symbool voor mensen met Alzheimer.


In Nederland kennen we veel voorkomende soorten vergeet - me - nietjes waarvan de meeste vrij algemeen voorkomen en een enkele soort plaatselijk algemeen zijn. Het stijf vergeet - me -nietje staat op de rode lijst. De meest voorkomende soorten: Moerasvergeet mij nietje Stijf vergeet me nietje Bosvergeet mij nietje Akkervergeet me nietje Weidevergeet. De vergeet -mij- nietjes zijn het symbool voor eeuwige trouw en oneindige liefde.


Een prachtig bedankje voor de gasten van je lentefeest! Om je bedankje nog persoonlijker te maken ontwerp je met onze ontwerptool heel eenvoudig een persoonlijk label. Wij hebben ze hier voor je, kant en klaar in een blikje. Een complete zaadbom kit met madeliefzaadjes, klei en kokosgrond. Je maakt zaadbommetjes door de zaadjes met water, klei en kokosgrond te mengen.


Laat deze en paar dagen drogen en strooien maar! Op een plekje aarde in de tuin of in een plantsoen of park. De beste zaaiperiode is maart tot en met mei.


Zaadjes vergeet me nietjes

Ze bloeien lang en al vroeg in het seizoen. Gemakkelijk te kweken in een bloempot of balkonbak, of gewoon in de tuin. Wij verkopen de diepblauwe vergeet -mij-niet met de Latijnse naam Myosotis alpestris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts