maandag 12 februari 2018

Dode vliegen op zolder

Vergelijk alle vluchten van ruim 5airlines en boek binnen min. Zoek Nu Sneller, Beter en Slimmer bij Vinden. Vakmanschap, Duurzaam en tegen een Correcte prijs.


We meten, leveren en plaatsen alles naadloos. Profiteer vandaag nog van de geweldige aanbiedingen.

Dit zijn luie vliegen , die meer kruipen als vliegen , de hele zolder vloer ligt bezaaid met lijkjes van die vliegen. Nu onze Warmte wisselaar staat op zolder. Het probleem is enkel op zolder. Op dat moment gebeurt het dat ze op het licht afgaan en u deze vliegen in grote getalen voor een zolderraam vindt. Een vliegenplaag op zolder is ook niet éénmalig de klustervliegen laten namelijk een soort van feromoonstof achter en zodoende kunnen een jaar later de vliegen zo weer de weg vinden naar uw zolder.


Wering is de beste oplossing. Je ziet veel dode vliegen liggen.

Vaak zie je daar ook witte maden in krioelen. De vliegen gebruiken de bak dan overduidelijk als broedplaats. Last van een vliegenplaag op zolder ? Ik woon nu jaar in een huurwoning, en vandaag ontdekte ik voor de derde keer een enorme hoeveelheid aan vliegen op mijn zolder. Een paar dagen geleden was ik nog op de zolder (bereikbaar met een vlizotrap) en toen waren er nog geen vliegen te zien, maar vandaag waren er weer enkele honderden. Een jaar geleden zaten er ook honderden.


Hoewel vliegen op zolder maar maximaal maanden leven, zorgen ze wel voor een flink nageslacht. Volwassen vliegen kunnen namelijk wel 9eitjes leggen. Dat betekent dat er in sneltreinvaart gezinsuitbreiding plaatsvindt, met alle gevolgen van dien. Hoe kun je vliegen bestrijden op zolder ? Om vliegen binnenshuis te weren zijn vliegenramen, -deuren en –gordijnen zeer efficiënt.


Zorg dat ze in goede staat zijn. Beperk de toegangswegen tot het huis. Sluit spleten en kieren af (vooral op zolder ), maar zorg steeds, ook in de winter, voor voldoende ventilatie en verluchting in woonruimten voor een gezonder binnenmilieu.


Zij is geelglanzend van kleur en heeft drie glanzend zwarte strepen op de bovenzijde van het borststuk. De ogen zijn groen, maar verkleuren snel bij dode dieren.

Over de leefwijze in de zomermaanden is weinig bekend. Vermoedelijk ontwikkelen deze vliegen zich in de humusrijke bovenlaag van ongemaaide en verwaarloosde graslanden. Je hebt last van een vliegenplaag.


Ze vliegen overal ron zitten op je eten en irriteren je hond. Sommige vliegen verspreiden daarnaast ook nog eens tal van ziektes. Zaak om meteen actie te ondernemen!


Hoe kom je zo snel mogelijk van al die vliegen af? Zoek uit welke vlieg het is en vind de bron. Er zijn enorm veel soorten vliegen op de wereld.


Hebt u last van kleine zwarte vliegjes die in groepen voor het raam zitten? Of treft u in huis of kantoor veel vliegjes aan op de muren en meubilair? Mogelijk hebt u last van klustervliegen! Waar komen deze vliegen vandaag en hoe krijgt u ze weer weg?


Lees meer over deze vliegen en hun bestrijding in onderstaand artikel. Boek het OP, Chaweng Beach. Een klein museum lijkt het, de zolder waar Van Hout wekelijks te vinden is om met zijn passie bezig te zijn. Hoe te doden de vliegen op een zolder Helaas voor huiseigenaren lijken vliegen te genieten van de sensatie van sluipen in een warme zolder tijdens de vochtige zomermaanden.


Ik heb de laatste weken zoveel dode wespen op zolder. Ik snap hoe ze dood gaan: ze proberen uit het grote velux dakraam te vliegen , lukt ze niet, worden doodmoe en storten ter op de vloer. Er liggen dus onwijs veel onder dat raam. Maar ik snap niet hoe er zoveel op zolder komen? Een ander raam staat wel regelmatig op een kier open.


Steeds in de buurt van het raam. We zien of horen ze echter nooit vliegen. De zolder is voorzien van glaswol met een dampscherm. Veelal op zolder hebben wij vaak last van dode vliegen bij het dakraam.


Soms vind ik ook nog een paar dode vliegen in ander ruimtes, maar voornamelijk op zolder. Ik heb al spray gebruikt, maar om de paar weken vind ik weer een stuk of dode vliegen. Verneem graag of jullie hierbij kunnen helpen.


Het zijn allemaal luie vliegen. Het gaat hierbij om duizenden vliegen. Mijn vraag is: waar komen ze vandaan en wat kan ik eraan doen. Ik heb gehoord dat meer mensen hier last van hebben. Veel verhongeren vrij snel (getuige het aantal dode vliegen onder het zolderraam).


Wel erg vervelend om vanaf te komen inderdaad. Hier de bron ook niet ontdekt. Ik had dat ook een keer, nadat ik muizengif had neergezet. Er lag toen een (of meerdere) dode muis in de muur.


Bij mijn broer zaten ook ineens veel vliegen na het zetten van muizengif. Het viel ons ook op dat het hele dikke en trage vliegen waren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts