donderdag 7 juli 2016

Compaktuna prijs

Compaktuna PRO 5L is een waterdichtende toevoeging aan mortel, beton en cementeringen die moeten voldoen aan hoge waterdichtheid. Het kan bovendien gebruikt worden om kelders, zwembaden, funderingsmuren enz. We bieden een breed assortiment van toeslagstoffen voor mortel en beton, gebruiksklare tegellijm, waterdichte pleister en voegmortels aan. Bij Bouwdepot kan ik online bestellen en wordt alles netjes geleverd bij mij thuis.


Zo kan ik in het weekend werken aan de verbouwing en dien ik niet naar de doe-het-zelf zaken te rijden om al mijn materiaal op te halen. Levering, service en prijs -kwaliteit voor mij de beste online keuze.

Alvorens onze producten te gebruiken en om zeker te zijn dat het door u gewenste resultaat bereikt wordt, pas het product toe op een kleine en weinig opvallende plaats. Vraag steeds de technische fiche van onze producten! Raadpleeg onze “Technische Dienst”. Een stabiele, witte kunststof van vloeibaar hars, bijzonder samengesteld en afgestem als plastiekbindmiddel, voor cement, kalk, gips e. Betaal in alle veiligheid met onze partners. De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven.


Maak je keuze en bestel nu online! Bekijk aanbod van Compaktuna Bouwstoffen en koop online! Bij Bouwkampioen kan je Compaktuna flexcement plus Stegellijm grijs eenvoudig en goedkoop online bestellen en snel thuis laten bezorgen.

Mortel maken om te metsen, chappen, egaliseren en isoleren. Ontdek het volledige assortiment van P. Compaktuna en deze kan je aan een scherpe prijs kopen of online bestellen en snel thuis laten bezorgen. Gratis retour in een van onze 1winkels. We hebben in onze garage Compaktuna Hydro gebruikt om de gleuven (van een afvoer) toe te smeren. Het is nu allemaal weer mooi toe, maar de Compaktuna Hydro heeft zijn werk precies niet gedaan?


Als er water op de cement komt, trekt het er mooi in. Is het de bedoeling niet van Compaktuna Hydro dat het waterdicht is, en water er dus niet in kan. Ik wil een oprit invoegen met polymeerzand of flowpoint. De bedoeling hiervan is dat dit voegsel een beetje kan meeleven en het water goed afvoert ipv te laten.


Voor het dichtmaken van de sleuven onder de waterkering ben ik aan het kijken naar een waterdichte mortel. Op dit forum kwam ik Compaktuna pro tegen, dit is online verkrijgbaar. Bij hubo kwam ik echter Compaktuna hydro tegen (volgens de specificaties ook waterdicht), is dit van dezelfde kwaliteit als de pro versie? Vind compaktuna op 2dehands - Voor iedereen een voordeel. Je internetbrowser wordt niet (meer) ondersteund.


Prijslijsten van bouwmaterialen zoals gehanteerd door Albouwmat. Het gaat om de producten Arkoplast en Arkanyl (een gele en een zwarte bus). Ik ben erachter gekomen dat die gele bussen de mortelolie zijn, en de zwarte een soort compaktuna.

Zelf een muur metselen en voegen? Betonmortel, schuimbeton en snel beton: GAMMA heeft alles. Bestel nu mortel of cement online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts