donderdag 22 augustus 2019

Hoe verzorg ik mijn baard

Hoe verzorg ik mijn baard

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. U betaalt geen verzendkosten. Vind hier alle deals in National! Ga rimpels en oneffenheden tegen met de exclusieve gezichtsverzorging van MGC Derma!


Bestel al je natuurlijke verzorgingsproducten snel en veilig via onze website! We zijn nu een week verder sinds het eerste artikel omtrent de baard genaamd “ Hoe laat je een volle baard groeien. Met een dergelijke groei is het belangrijk om te weten hoe je zowel de haren als onderliggende huid goed kunt verzorgen. Veel mannen geven het groeien van een baard op vanwege irritaties, droge hui gespleten haren of gewoonweg een onhygiënisch voorkomen.


Door de tijd te nemen om je baard regelmatig te reinigen, trimmen en te verzorgen met natuurlijke producten zoals baardolie. Hoe verzorg ik mijn baard ? Lees onze uitgebreide gids over baardverzorging met praktische tips en advies. Dagelijks smeer ik druppeltjes Beard Junk Beard Lubricant Baardolie in. De baardolie zorgt ervoor dat ik een zachte en glanzende baard heb.


Ik heb jullie al vaak via geschreven artikelen uitgelegd hoe je het beste een baard kan verzorgen en netjes houden. Vandaag heb ik dit voor jullie eens op video opgenomen. Op deze manier kan ik jullie op een duidelijke manier laten zien hoe ik het aanpak. Baarden zijn heel persoonlijk en mijn manier van verzorgen hoeft niet die van jou te zijn. Hoe trots je ook bent op de weerbarstige manen op je kaaklijn, als je ze niet degelijk verzorgt , ziet het geheel er ook niet uit.


Net omdat de verzorging van je baard zo belangrijk is, somden wij enkele niet te missen stappen op om hem in goede conditie te houden. Hier de stappen voor jouw perfect getrimde baard ! Eigenlijk heb je de eerste stap al behaal namelijk de drang om tussendoor te scheren heb je weerstaan, gefeliciteerd je hebt nu een volwassen baard ! Voordat je begint met trimmen is het belangrijk dat je je baard wast met een baardshampoo en goed droogt. Ik heb een zware baardgroei, en wil mijn baard wat langer laten groeien.


Het nadeel is, mijn baard word dan zo groot en wijds dat mijn familie dan met een gekke bek zegt dat ik een zwerversbaard bezit. Frank Edens is de naam, hoe kan het ook anders. Ja, ik houd ook van klassiek scheren, heb jaar een baard geha maar ondertussen een ´normale´ gladgeschoren manneke van jaar joud.


En natuurlijk is scheren is een antieke kunst, en het is zelfs een ambacht wat je kunt leren. Dit is mijn grote hobby, die we samen met Martijn hebben opgezet! MGC Derma Oogcrème verzorgt de tere huid rond je ogen effectief. Bestel je natuurlijke huidverzorging snel en veilig op onze website.


Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Zolang je jouw baardgroei maar goed verzorgt , onderhoudt en regelmatig stylt. René geeft een uitgebreide tutorial over baardverzorging en baard verven!


Wij zijn een familie van vier. Papa, Mama en twee Meiden. We houden van humor en gezelligheid en dat delen we graag met jullie. We zijn dagelijkse familievloggers, je kunt dus iedere dag een vlog van ons verwachten. Met de juiste baardverzorgingsproducten ben je er natuurlijk nog niet.


Helemaal geen gekke vraag! Een volledige baard laten groeien betekent geduld hebben, want het duurt wel even voor je voldoende haar hebt om je baard vorm te kunnen geven, stylen en verzorgen. De snelheid waarmee je baard groeit, is erfelijk bepaal dus daar kun je niets aan veranderen. Een ruwe baard voelt niet prettig en kan (haast) een reden zijn om dat ding er volledig af te ratsen. Hoe krijg ik een zachtere baard ? Maar voordat je dat überhaupt overweegt, doe je er goed aan om eerst wat van deze tips uit te proberen.


Indien je ze goed toepast, zal dit resulteren in een zachtere en mooier ogende baard. Afhankelijk van hoe snel je haar groeit kan je dit vaker of minder vaak doen. Baard verzorging om jde conditie van je baard te behouden hier een aantal regels die een moderne man nodig heeft voor de otimale baard Baard onderhouden en verzorgen - Trendheads - have a great. Om zijn gezicht wat structuur te geven, verwijder je het overtollige haar door de natuurlijke vorm van zijn baard te volgen.


Gebruik eerst de tondeuse en dan het scheermes. Voor de wangen - en dit geldt enkel voor de dappersten onder jullie - kan je een pincet gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts