vrijdag 12 januari 2018

Bewijzenmap glr

Het huisstijl handboek is af. Als referentie heb ik diverse huisstijlhandboeken bekeken waaronder die van diverse politieke. Stelt een ondernemingsplan op. Mijn bewijzenmap van stage.


Medeondernemers Onderneem ik samen met een of meer medeondernemers? In overleg met de docenten heb ik nog een aantal versies gemaakt mbt visitekaartje en de envelop gemaakt. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van reeds bestaande elementen. Bij een aantal opleidingen moet je bewijzenmap voldoende zijn. De bewijzenmap moest gemaakt worden naar aanleiding van de gelopen stages.


Ik heb stage gelopen bij weekblad Flair en bij een ontwerpbureau genaamd Bubbles Creations. Een bewijzenmap is simpelgezegd een stageverslag. Echter, in een bewijzenmap moet je, zoals de naam al zegt, bewijs leveren van de behaalde competenties.


Ik loop voor op schema en heb besloten grote illustraties te maken. Ik heb besloten voor een vouwmanier die het mij qua designen heel lastig zou maken, maar ik zag dit als een uitlijn uitdaging. Saskia Coenen 22jaar Student GlR Grafisch vormgever.


Houd me via e-mail op de hoogte van nieuwe reacties. Als je denkt dat het GLR je niet meer kan verbazen, bewijzen ze je wederom het tegendeel. Hoezo pas concrete uitleg geven over je bewijzenmap aan het einde van je stage met de deadline in zicht, in plaats van aan het begin van het jaar.


Onze bewijzenmap (map waar alles in staat over ons project) wilde we omhullen met een stuk stucloper, met de opdruk van een tetra-pak. Aan het einde van de lint- en flexmodules krijg je een opdracht of toets als afsluiting. Je krijgt minimaal 8uur per jaar begeleiding vanuit het GLR. Deze begeleiding bestaat uit het aanbieden van lessen, maar je kunt ook denken aan excursies, studiereizen, stage, enzovoort.


Basisdocument Studiegids GLR voor alle BOL-opleidingen - Pagina 7. Op het GLR gaat de Masterclass op uitwisseling met een andere Grafisch Vormgeef klas uit Zwitserland. Samen werk je aan een project waar je de verschillen en overeenkomsten laat zien tussen Zwitserland en Nederland. Aan het eind van de periode zal de student in een examensetting (op school of op bedrijf) deze bewijzenmap moeten verdedigen tijdens een assessment.


Beroepsomschrijving: De opleiding Mediatechnologie heeft een drietal uitstroomrichtingen waarvan mediaworkflow er één is. Fotografie voor modevakblad Fashion United. Modulen en stage GLR afdeling fotografie. BPV Bewijzenmap Stage Werkprocessen.


FSTL Planning, Opdrachten en Inleveren. Ik had niet gedacht dat het werk iets wer had lang niet geschilderd. Golfballs from outer space ! Het GLR doet zijn uiterste best om goede toetsen te ontwikkelen en ervoor te zorgen dat alle procedures rond toetsing. Daarom hebben we ook een examencommissie die hierop toeziet (zie hoofdstuk 8). Daarnaast worden de toetsen en de procedures ook één keer per jaar gecontroleerd door de Inspectie.


Alle oud studenten riepen op om vooral de bewijzenmap niet te vergeten en deze steeds gaandeweg bij te houden. Als je dat niet kunt begin er vooral niet te laat aan. Studente Grafisch Vormgeven - Stagaire bij Simulacra Studio London - GLR Blogger.


Deze bewijzenmap wordt nagekeken door een docent. V4mmodetrends de schreeuw is een kunstcultuur magazine voor jongeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts