maandag 31 oktober 2016

Ontspanningsmassage meppel

Je bent in goede handen bij ons beautyteam. Ontdek de kracht van de natuur in ons beautycentrum. Uw dag naar eigen wens invullen? Stel nu online uw dag samen.


Uw lichaam wordt door middel van massage, strijkingen en knedingen, met warme (geurloze) olie geheel ontspannen. Ontspanningsmassage Meppel. Massage helpt jou te ontspannen, vermindert vermoeidheid en helpt sneller herstellen na sportinspanning of bij een blessure. Even niets, ontspannen en tot rust komen.


Een ontspanningsmassage is een ideaal moment voor jezelf. Een moment waarin je alles even los kunt laten. Wil je even relaxen, bijkomen van de stress van alle dag en je laten verwennen?


Bij een ontspanningsmassage komt je hele lichaam aan bo waardoor het gevoel van stress al snel minder zal worden. Mijn naam is Margreet Hutten en ik heet u van harte welkom op mijn website. Ik geef in mijn praktijk aan huis diverse massages in een ruimte waar u zich lekker kunt ontspannen.


Massagepraktijk Mirre is gevestigd aan de Oosterboerweg te Meppel. Behandeling is alleen op afspraak. Neem voor het maken van een afspraak contact met mij op. Zwangerschapsmassage, seniorenmassage, hotstone massage, voetmassage, ontspanningsmassage.


Neem jij te weinig tijd voor jezelf? Als je langere tijd te weinig tijd voor jezelf vrij maakt, ga je zien dat je lijf, huid en haar hierop reageren. Voor een gezond lijf, huid en haar is het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen.


Aan de Hoofdstraat in Meppel is Healthcare Song gevestigd. In deze praktijk werken ze volgens traditionele Chinese geneeswijzen. Binnen deze geneeswijzen wordt gewerkt met energie.


Als je niet lekker in je vel zit of je gewoon niet zo goed voelt, zorgen ze er hier voor dat je de natuurlijke balans weer terugvindt. Vanmiddag in Meppel dus wat zou mij weerhouden om eens de Paradijsweg te bezoeken. De salon bevind zich aan de rand van een industrieterrein net buiten het centrum.


Parkeren voor de deur en werd na het bellen snel binnengelaten door een vriendelijke dame Mime, so far so good. Elke massage is beschikbaar in twee. Vaak gunnen we ons zelf de tijd niet voor rust en ontspanning. Een volledige ontspanningsmassage ontspant de spieren, maakt spieren, pezen en gewrichten soepeler, verbetert de bloedsomloop van de spieren en de huid.


Hierdoor is mijn interesse gewekt voor de Voetreflexologie en besloot ik dat ik hier meer van wilde weten. Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.


Helaas heb ik geen wachtruimte, houdt u hier rekening mee als u bij mij komt. Meppel (Drenthe) € - Dit is een erotische advertentie. Indien je ouder bent dan jaar kan je doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts