donderdag 9 november 2017

Hoe stuur ik een sms

De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment. GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service. Op zoek naar contactgegevens? U betaalt geen verzendkosten.


Vind ze gemakkelijk en snel via Telefoonboek.

Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste. Bestel Nu bij ReplaceDirect! Volg deze instructie om een sms te schrijven en te versturen. Hier zie je hoe je dat doet. Versturen vanuit het buitenland is doorgaans wat duurder.


Om met je telefoon een sms te kunnen versturen, moet je de telefoon hebben ingesteld voor sms.

Als u bent aangekomen bij het lege scherm waar u kan schrijven, kunt u een bericht maken door op de cijfertoetsen te drukken. Op die toetsen ziet u lettertjes staan. Wist je dat allemaal al lang, kijk dan vooral snel verder op de volgende paginas.


Daar zie je bijvoorbeeld hoe je goedkoop SMS kunt versturen. Hoe kan ik de naam van een afzender of bestemmeling zien in plaats van zijn nummer als ik sms of imessageberichten stuur of ontvang? Open het sms dat u wil doorsturen. Navigeer naar het tekstfragment dat u wil doorsturen (indien in conversatie weergave).


Druk gedurende seconden op het betreffende sms. Lees hier wat u moet doen als u geen berichten kunt versturen of ontvangen. Maak kennis met de nieuwste functies waarmee u meer persoonlijke en interactieve berichten kunt sturen dan ooit tevoren. Hoe verstuur ik een gratis sms bericht? Onbeperkt gratis smsen via internet zonder registreren?


De echte afzender is niet te achterhalen. Stuur bijvoorbeeld een sms naar een vriend of collega zonder jouw identiteit prijs te geven. Het lijkt alsof het bericht van de gekozen afzender afkomt.


Leuk om een grap mee uit te halen, of voor je liefde op Valentijnsdag.

Hoe stuur je anoniem een sms ? Om een sms te versturen, is geen registratie nodig. Je kunt een bericht meteen versturen of op een later opgegeven tijdstip. Wil je een SMS sturen naar iemand anders of naar jezelf, maar er is geen mobiel beschikbaar? Een sms versturen van je pc naar een mobiel.


In deze tip leggen we uit hoe u sms kan doorsturen. Je kunt als afzender kiezen uit verschillende namen en telefoonnummers. Simpel denkt u dan (en dat is het ook, als u het weet), maar in de praktijk blijkt dat er heel wat mensen zijn die niet weten hoe ze dat voor elkaar krijgen.


Vind telefoonnummers, adressen en postcodes van duizenden bedrijven en personen. Maar dat blijkt een achterhaald concept, ik heb ze niet meer kunnen vinden. Je kunt in dit menu kiezen voor de optie ‘ Stuur als tekstbericht’.


Nadeel daarvan was ook dat je adresboek niet in je browser verscheen, dus moest je alle nummers overtypen. Het berichtje wordt nu groen en is verstuurd als sms. Als je wilt dat niet-verstuurde iMessage-berichten automatisch worden omgezet in een sms , navigeer dan naar ‘InstellingenBerichten’ en zet de schuif achter ‘ Stuur als sms ’ op groen. Je vult de gewenste afzender in (dit kan tekst of nummers zijn) en daarna het bericht van maximaal 2tekens. Heb het topic gelezen en alles wat er staat geprobeer maar niets lukt.


Hierna kun je indien gewenst een datum en tijdstip invoeren om je sms te plannen. Het sturen van een gratis (anonieme) sms is heel makkelijk. WhatsApp gesprek beginnen: hoe doe je dat? Geen idee eigenlijk, maar leuk om uit te zoeken.


Om het makkelijker te maken heb ik ze onderverdeeld in categorieën. Kan ik ook een sms via mijn computer sturen ? Ik leg je bij elke categorie uit hoe ze zijn samengesteld. Kan nog steeds geen sms sturen. Dit kan je gebruiken om zelf berichtjes te verzinnen, als je in een creatieve bui bent.


MIJ om een sms vraagt en niet mijn. Ik wil een sms versturen aan meerdere personen. Hallo, ik raak er niet uit. Ik tik op ‘berichten’ ‘nieuw bericht’.


Maar aangezien ik de nummers niet vanbuiten ken zou ik via mijn contacten willen gaan. Hoe bestel je een extra Internetbundel? Op dit moment kun je in MijnTeleweb alleen een extra internetbundel aanvragen voor in Nederland en de EU.


Voor alle landen buiten de EU kun je een extra bundel via de app of SMS aanvragen. We sturen een Bel-me- sms verzoek naar het 06-nummer dat je hebt ingevuld. Ik wil je graag spreken maar mijn beltegoed is bijna op.


Zie het voorbeeld bericht hieronder. Ik kan geen sms -berichten versturen. Kan je geen sms -berichten sturen ? Dan kan je deze alsnog invullen via deze pagina. SMS berichten zijn meestal 1karakters of minder. Tip: heb je nummerbehoud aangevraagd en lukt het je niet om te reageren op de verificatiecode?


Houd je vinger op een bericht tot er een menu verschijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts