donderdag 15 september 2016

Hoe zie ik of ik 4g heb

Bestel jouw Mobiele Telefoon direct! Een ruim aanbod 4G routers met niet goed geld terug garantie. Bezoek onze website en bekijk onze routers. De leukste design hoesjes met de gaafste prints vind je in ons grote assortiment.


GSMpunt zorgt voor een snelle levering en goede service.

U betaalt geen verzendkosten. Topkwaliteit - De Beste Kwaliteit voor de Allerbeste Prijs. Repareer je apparaat, vervang een onderdeel of accessoire en voorkom E-waste.


Kan ik op internet met 4G ? Ik heb 4G maar er staat 3G. Dan heb je toegang tot 4G. Het staat vaak ook boven in beeld op toestel. Als je wat anders bedoelt dan hoor ik het graag.

Je mist het voordeel van de hoge data-snelheden van 4G , maar je hebt wel de grote data-bundel. Hoe weet ik of mijn SIM-kaart geschikt is voor 4G ? Als je dan klikt op jouw telefoon, zie je hoe je alles moet instellen. Ik hoor het graag of dat geholpen heeft. Handmatig modelnummer opvragen. Bekijk mijn 4G -aanbod op deze pagina en lees hoe jij gebruik kunt maken van 4G.


Pad modelnummer achterhalen via de. Dit heb je nodig om toegang te krijgen tot mijn snelle 4G -netwerk:. Fijn dat het netwerk sneller wordt, maar hoe zie ik dat dan terug? Heb ik (binnenshuis) betere dekking met 4G ? Hoe kan ik zien of ik gebruikmaak van 4G ? Als er op het scherm van je telefoon 4G of LTE staat, dan ben je klaar voor 4G -ontvangst.


Met Samsung Service en Support. Ik gebruik 3G maar het is zo sloom en traag dat ik heel lang moet wachten tot dat mijn internet echt werkt. Graag zou ik 4G willen dat staat voor LTE neem ik aan.


Zou ik die misschien aan moeten zetten zodat mijn internet wat sneller is?

Wilt u een 4G router kopen? Bij mediawinkel hebben we diverse merken routers. Als ik 4G (LTE) instel heb ik volgens de antenne weinig bereik. Zet ik hem op 3G dan zie ik een volle antenne. Dat is zeker niet normaal Sylvia60!


Hier heb ik om jouw gegeven gevraagd. Welke Samsung model heb ik ? Heb je het doosje niet bewaard? Zoals je kunt zien is de familie van Samsung Galaxy niet bepaald klein.


Om een beetje een idee te krijgen hoe groot deze lijst wel niet is. Wel jammer dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met je 4G. Ik kan uit je berichtje helaas niet zo goed opmaken wat het probleem precies is. Krijg je geen 4G verbinding? Of is het netwerkbereik slechter geworden?


Als je geen 4G verbinding krijgt, kunnen we dat als volgt oplossen. Ik zie dat de 4G instellingen van je simkaart juist staan. Alle instellingen nagelopen staan volgens mij goed had ik ook niks aan veranderd. De telefoon van me vrouw zit ook op T mobile netwerk en heeft geen last.


Nu heb ik in mijn huidige toestel een micro simkaart. Er lijkt rond de chip een groef te zitten, maar die zie ik niet aan de achterkant van de kaart. We hebben op dit moment landelijke 4G -dekking. Met het supermoderne 4G -netwerk kun je supersnel internetten, muziek luisteren, whatsappen, bellen via 4G (VoLTE) en nog veel meer. Op de plekken waar we nog geen 4G kunnen bieden, val je automatisch terug op het iets oudere en langzamere 3G-netwerk.


Zeer regelmatig ondervind ik dit probleem. Meer een uitzondering dat ik 4G heb. Dit probleem ondervind ik al zeker meer dan een jaar. Misschien dat jullie me kunnen helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts